Monday, December 30, 2013

Abam Rajinikanth

Hahahahha...

Aku rasa kalu aku nie cita pasai Abam Rajini nie, mesti ramai yang geleng kepala. Org mesti pikir, punya la banyak2 hero kat dunia nie, drp Hollywood - Keanu Reeves, Arnold Achwarzenegger, George Clooney, Brat Pitt sampai Malaysia - Awie, Que Haidar, Syamsul Yusut, Zizan Razak, last2 Abam Rajini jgk aku nk cita... Kurang2 kalu aku cita pasai Shah Rukh Khan pn kira ok la kan. Tp Abam Rajini tetap menjadi pilihan...hahahahah


Semalam, masa dok lepak2 umah sambil membaringkan diri dengan menidurkan anak aku kt ruang tamu, aku bukak tv2. tv RTM. Ala, RTM la, Radio Television Malaysia la..haa..tau? hahahha.... AKu bukak RTM 2 ptg semalam. Sambil menengok info kat tv tue, keluar tajuk "Muthu". aku pn meng'info' cita tersebut. Rupa-rupanya Abg Rajini nya cerita. Mmg aku xgerak ke mana2 dah la. Layan cita Abam Rajni sampai abis.

Antara part yg aku suka dgn Abam Rajni nie dia punya gaya. Nak alih kain tuk ikat kat pinggang ja pn, dia punya effect, kalah cita The Hobbit. hahahah. Aku terpegun dan terkesima. hahahha. Walaupun jalan cerita dia nie lebih berkenaan cerita org selatan India yg miskin dgn taraf kehidupan yang miskin dan suasana yg daif, tp dengan kehadiran Abam Rajini nie membuatkan jalan cerita dia menarik.

Abam Rajini nie mmg terkenal dgn effect dan gaya dia yg mmg blh org buat org terpegun dan terkesima. Tue xmasuk dgn stail dia lg. Tambah2 masa dia nk isap rokok, perh..mmg mantap. Sapa2 yg pernah tgk cerita Abam Rajini, mesti paham gaya dia. Kalau bab bergaduh, mmg melawan hukum fizik yg kita penah belajar sebelum nie. ahahahha. Aku bukan nak perli, atau mengutuk (sorry untuk peminat abam Rajini) tp aku mmg antara hard fan dia..hahahah
Tgk muka dia, perh..mmg lakonan yag berkesan.. Mmg setengah mati samseng tue kena belasah.hahahha.




No comments: