Tuesday, December 31, 2013

Perhimpunan Guling-Guling

Aku akan berhimpun.

Membuat perhimpunan guling-guling dengan dua org anak aku jaa.. Hahahhaa. Aku xkeluar kot nk pegi tengok orang meraikan tahun baru ka, ambang tahun baru ka, xdak.. Aku duduk rumah ja. berguling-guling dengan anak-anak aku.

Bagi yang bujang tue, kalau nk keluar tue, mintak izin mak ayah dulu. Jangan balik lewat-lewat. Kalu boleh ajak mak ayah sekali. Apa salahnya, bukan selalu nak keluar berkeluarga kan, kan, kan.. Itu untuk bujang tapi duduk dengan family la.

Untuk mereka yang berkeluarga, nak bawak anak-anak tue boleh. tetapi jangan la pergi tempat yang tidak ada mengisian atau santapan minda dan rohani. Nak pergi ke mana, leh semak kat entri sebelum ini (http://penatlelahku.blogspot.com/2013/12/di-ambang-tahun-baru-2014).

Kalau rumah aku dekat Shah Alam, memang hajat dihati nak ke Dataran Shah Alam sebab banyak aktiviti yang menarik dekat sana. Ustaz Don ada, Ustaz Haslin Bollywood ada. Artis pun ada tau. Tetapi memandang rumah aku dekat Putrajaya nie, aku pun tak pasti nak keluar ka dak. Memang ada sambutan Ambang Tahun Baru 2014, tapi macam malas ja. Kompom-kompom konsert ja dekat situ. Aku jadi malas bukan apa, sebab anak-anak aku kecik lagi. Sangat-sangt tidak sesuai dengan anak-anak. Kalau anak aku dah besar, mungkin aku akan berfikir dua kali. Hahahaha.

Dengan itu, aku mengambil keputusan tuk membuat perhimpunan guling-guling dengan anak-anak aku. hahahaha
Muka-muka yang menanti untuk digulingkan.


No comments: