Sunday, December 29, 2013

Family Day QA Department (SMP) Amsteel Banting..

Huih... Baru nak tulis pasal family day nie, dh lepas beberapa ari dah nie... Familyday tue 15 december ari tue  kot..dh dekat 2 minggu lps lg..hahaha... Peduli apa, ni blog aku,suka ati aku la nk update bila..heehhehe... Tuk geng2 QA wet lab n Dry lab, tread nie khas tuk kalian semua..

Apapn aku ucapkan tahniah dulu sbb aku pn terharu jgk la sbb dijemput dtg ke family day nie. Aku tak aspect akan dijemput sbb rsnya dh 2 tahun aku resign drp Amsteel Banting. Mmg kita still contact, mcm2 gitu2 aja lah..tp dh jemput nie, mmg aku rs terharu. Tahn dpn jemput lg aaa...hahahhahahahha...
Nie lah dia team yg berkerja keras tuk menjayakan family day nie... Suma nie semua stok2 mkn besi ari2 nie. Jangan main-main. Takan beli 5 to 10 tan tue, sengih jer puak2 nie kerjakan...

Lokasi family day nie kaat Bagan Lalang. Actualy, location, view and facility there not quit bad. Puas ati jgk la. Samapai satu tahap, bini aku cakap nk datang lg ke Bagan Lalang, tp kurang-kurang kena tido semalam kat sini. Perh, payah la kalu nk dgr bini aku komen mcm tue melainkan dia betul2 puas ati dgn sesuatu. And, dia mmg suka Bagan Lalang. Siap cakap, kalu mcm nie xyah pegi Port Dickson... Biar benar bini aku nie...hahahahah..

Syahmi pn mcm layan ja kat Bagan Lalang nie. Jauh pandangn, luas pandangn. Leh main laut (kalu mama bagi lah), blh main layang-layang ( last2 ayah yg dok main)...hahahha...










Sekalung tahniah skali lg aku ucapkan.. Makanan yg disediakan pn semuanya sempoi2.. Aku siap tapau bawak balik lg la... Aku harap semoga persahabata kita sentiasa berkekalan...

P/S: Nanti kau ada apa2 program lain roger2 la...hehehehe

No comments: