Wednesday, February 26, 2014

Apa tue Stylo Sport?

Aku rasa macam dah lama tak update PenatLelahku nie. Sebenarnya ada banyak ja cerita yang aku nak kongsi, tapi aku sibuk sikit dan banyak perhatian aku terarah ke Stylo Sport. huhuhu...

Apa tue Stylo Sport?

Aku pun tak sangka yang aku akan buat satu lagi blog yang bernama Stylo Sport. Yup, ia blog aku yang kedua. Bukan sebab aku nie rajin atau aku nie banyak sangat masa terluang, tapi lebih kepada minat. Memang aku nie jenis kaki bola, tapi bila aku ulas bola dalam PenatLelahku nie, macam tak sesuai ja.

Aku nampak yang Stylo Sport nie ada potensi untuk kehadapan. Kalau kat Malaysia, aku rasa tak banyak pun portal-portal berkenaan bola yang establish. Dan aku harap, Stylo Sport boleh pergi jauh. Tapi semua tue bukan satu benda yang mudah, tapi kalau kuat berusaha, dan Stylo Sport boleh berjaya.

So, bagaimana dengan PenatLelahku?

Bagi aku, PenatLelahku nie maintain sebagaimana yang sedia ada. Mungkin ada cerita berkenaan Rosalinda ka, pasal makan-makan ka, pasal adik dengan Syahmi ka. Secara keseluruhan, lebih kepada suka hati aku. Kalau ada sukan, sikit-sikit ja kot. Pasal bola, semua akan pergi ke Stylo Sport.

Hehhehehe

No comments: