Wednesday, February 12, 2014

Pening dengan coding dan template blog...

Memang aku pening... Susah gila..

Kiranya, aku berhempas-pulas juga la untuk try & error bagi men'cun'kan template dan coding blog. Baru aku tahu, coding nie payah betul. tambahan pulak, aku tak ada asas dalam bidang IT nie, tambahan pula, cabang ilmunya ke arah code and software.

Hasilnya, bagi aku, bolehlah. Tapi buat masa sekarang, aku rasa aku nak kekalkan dahulu template untuk blog ini dahulu.

Dan disebabkan coding ini jugaklah aku banyak cerita yang sepatutnya aku cerita dalam sini, hilang sebegitu sahaja. haih..Rugi-rugi. Kurang-kurang kalau aku tulis sedikit, leh jugak menambah trafik blog nie.

Sebenarnya, aku ada satu cerita yang aku akan ceritakan dalam blog nie, tapi tunggu dulu kot. Tunggu sampai aku pindah rumah dahulu dan some other issue yang aku kena selesaikan, then aku akan cerita. InsyaAllah, dengan detail dan terperinci. Pasal apa? Nantilah aku cerita. Story, mungkin heavy sikit. Tapi nantilah...

Hheheheheh....

No comments: