Sunday, February 2, 2014

Bila Whatapps nya notification lebih 500..

Wah...Meriah betul...
Kekadang tue sampai 100 pun aku tak sempat nk follow, inikan pula kalau 500 notification. Lagilah aku tak terfollow apa yang dibualkan. Memang aku nak join, tapi kadang-kadang tue kita pun ada benda sendiri nak mengadapkan. Dengan anak-anak lagi, dengan family lagi. Kalau kerja, dengan kerja lagi.

Tapi disebabkan aku pakai BB nie, memang meremehkan kalau nak scroll naik atas untuk tahu cerita disebaik cerita. So, kadang-kadang aku ignore ja apa yang diceritakan. Bukan sebab aku tak sudi nak tahu, tapi disebabkan aku pakai bb nie..ish. Aku kesedihan..

Nampak gaya aku macam nak kena bertukar angin dah nie. Tapi tak tahu bila agaknya. Heheehe..So, kalau ada sumbangan hanset terpakai tue, aku nie antara calon yang paling berkelayakan lah kiranya.

hahahahha..



No comments: