Wednesday, January 8, 2014

Asal cuti, aku jadi malas...

Hari ini aku cuti..

Aku cuti hari nie bukan saja-saja, tetapi menemankan sini aku pergi HUKM untuk membuat pemeriksaan berkala. Macam biasa, kalau cuti nie, memang aku luangkan masa aku sepenuhnya dengan family aku. Kadang-kadang tue, dalam tengah berfamily tue, banyak idea and isu-isu yang aku rasa macam nak letak cepat-cepat dalam blog nie, tapi macam biasa la. Bila dah cuti tue, aku pun jadi malas, benda-benda yang aku ingat nak tulis tadi pun dah hilang. Adoi...

Ada gak aku tanya member-member lain, ada yang kata ok, ada yang kata baik tidor kalau malas, ada pulak yang kata, hang pakai tab jer la. Tablet? hahahha... Memang ada rancangan, tapi belum ada modal.

Pasai isu-isu yang aku nak cita dalam blog nie, aku dah lupa. Siang tadi ada banyak benda, tapi bila malam nie, jadi malas dah.. Tambah-tambah bini masak pulak malam nie, perh... Memang aku tak bergerak ke mana dah.


No comments: