Tuesday, January 7, 2014

Oh Harley Sportster...

Oh Harley Sportster...


Comel tak?

Nie angan-angan aku nie. Harapan setelah hutang-piutang aku selesai. Expected untuk merembat Sportster nie sebelum 2020. InsyaAllah. lambat lagi kot. Dateline 2020, even kalau next year pun dah leh settle aku nya hutang-piutang, memang benda yang pertama yang aku nak capai, Harley Sportster.

Aku pernah borak-borak dengan bini aku pasal idea nak tukar kereta, tiba-tiba bini aku cakap," Kata nak pakai moto besaq"... Aik? Green light? hahahha..Tahniah untuk diri aku kerana bini aku dah bagi green light untuk beli motor Harley Sportster, tapi bersyarat lah.. hahahahah..

Disebabkan tahun 2020 pun tak lama lagi, aku pun membuat servay akan harga-harga di pasaran bagi motor Harley Sportster nie. Office mate aku pernah bagitahu, Harley Sportster tak begitu mahal dan dia cakap kalu dapat dalam harga 70k pun dah boleh dapat moto Sportster yang mana conditionnya terbaik. 70k tue tak mahal? Biar Benar?

Melalui Mudah.com, harga  Harley Sportster sememangnya dalam range 70k.


Tapi betul jugak kalu nak dibandingkan dengan super bike brand lain macam Kawasaki ka, Honda ka, Yamaha ka, Ducati ka, nilai RM70,000 tue macam murah sedikit. Tapi bagi aku harga 70k tue memang mahal daripada Kelisa + LC135 yang aku pakai hari-hari. Tapi macam bini aku cakap la, bila dah settle hutang-piuttang, boleh dah ambil Harley Sportster. 

Oh Harley Sportster...

P/S:  Aku nie lesen pun masih B2, macam mana?? hahahahha

No comments: