Monday, January 20, 2014

Yes is not so yes inside here...

Haiyaa..


Aku mengharapkan bila dah berkampung dalam ward nie, kot-kot lah ada internet, tapi biasa lah, hospital nya internet memang dikhaskan untuk staff dia sahaja. Itu tak menjadi issue sangat, so aku pun ambik inisiatif lain, purchase another broadband. Yes.

Harapan menggunung jugak lah bila dah pakai Yes nie. Bukan apa, benda baru kan. performance mesti bagus daripada yang sedia ada walaupun di dalam ward. Tapi, harapan tinggal harapan. Satu bar sahaja??... Aduh..

Mungkin sebab dalam bangunan kot, sebab tue lah signal tak berapa ok, tapi aku nya Celcom nya line ok aja.

Huhuhu...




Pasal gambar screen handphone tue, jangan kutuk sangat tau. Aku letak tue sebab nak tunjuk coverage Celcom dalam bilik ward nie still the best kalau hendak dibandingkan dengan broadband Yes. huhuhuh

P/S :  Aku tau la aku masih pengguna BB yang setia. Hahhahahah...



No comments: