Saturday, January 18, 2014

Joe Char Keow Teow at Puchong Prima..

Pernah datang sini?


Meriah kat warung nie..

Menu hanyalah seperti berikut

habis sudah...hehehhe

tukang masak from utara..

Skill memasak yang ditunjukkan..


Berapi-rapi tue..

Semalam, tiba-tiba bini aku cakap nak makan char keow teow sedap. Setahu aku, kat mana lagi seda selain sini. Banyak dah tempat aku penah pergi untuk makan char keow teow, tapi kalau area lembah Klang nie, rasanya kat Puchng Prima nie ja yang terbaik. Kalau tak salah aku owner tue orang utara, so rasa char keow teow memang macam masakan orang utara.

Kalau dekat utara, masakan ini kebanyakkan ada di Penang. Memang banyak tempat yang mana sedap kalau nak makan char keow teow nie. Tapi daam banyak-banyak ute, tempat favorite aku dekat Bukit Mertajam. Sebelah Alka Ria, sebelah Pos Malaysia.So, kalau aku makan mana-mana char keow teow pun, aku akan compare dengan char keow teow dekat Bukit Mertajam. So far, kalu area Lembah Klang nie, Joe Char Keow Teow antara terbaik pernah aku makan.

Tapi, masa makan semalam, sebelum aku nak jamah, aku terlupa la nak ambik gambar char keow teow aku tue. Sedar-sedar dah habis. So, aku ambil gambar pinggan jer lah. hehehehe. Sori-sori...

Apapun, Joe Char Keow Teow, aku recomand...hehehhehe

No comments: