Wednesday, January 15, 2014

Bila la aku nak upgrade radio player nie..

Ada orang still pakai radio nie ka?


Masih berfungsi dengan elok. Walaupun kadang-kadang volume control dia bengong. Kalau orang tanya, pemain kaset itu boleh pakai lagi kah? Actually, its function very well without any problem. Macam aku cakap tadi la, kadang-kadang, volume control dia sahaja yang bengong.

Sekarang, ada orang pakai lagi ka kaset-kaset nie. I have doubt about that. hahahha.. Aku takut jadi member macam member aku sorang tue, Razali namanya. Salah satu tayar kereta dia pancit, bengang punya pasal, semua tayar dia tukar siap dengan sportrim baru lagi. Aku takut jadi macam tue jugak, bengang dekat radio nie, tukar siap dengan kereta baru. Boleh macam tue?ahahhahahah

P/S: Bini aku mesti bunyi, kata nak pakai Sportster... So, lambat lagi la nk tukar radio player nie agaknya..
Hahahahaha...

No comments: