Tuesday, January 28, 2014

Selfie..


Sekarang nie, kalau kita tengok dalam facebook, ramai sangat orang suka buat muka selfie. Kadang-kadang aku pun meluat orang selfie nie. Bukan hensem atau bertambah macho pun kalau selfie nie.

Aku, kalau ramai sangat atau sapa-sapa yang kerap sangat selfie nie memang aku hide notification dia dari dalam facebook aku. Kalau tak insaf dan tak sedar diri jugak, memang aku unfriend terus. Kalau masih tak insaf, malah bertambah-tambah penyakit selfie dia, memang aku.......

Haih....

Sekarang, Syahmi dah pandai pakai camera hanset mama dia. Sekali aku tengok, dia selfie la pulak. Aduh. Apa yang boleh aku katakan sekarang ini, penyakit selfie ini merupakan penyakit yang serius yang patut kita bendung sebelum ia menjadi barah dalam masyarakat kita ini.

Posted via Blogaway

No comments: