Tuesday, January 14, 2014

Kerjaya pilihan anda ialah...

Kalau sekarang ini, kalau nak kerja, industri mana yang menjadi pilihan..

Jangan tanya aku kat mana platform nie, aku cedok google ja..hahahah
Dan aku tak terkecuali...
Hahahahah...

Tapi sekarang rezeki aku dalam bidang development dan quality. So, menjadi tanggungjawab untuk aku teruskan usaha aku dalam bidang yang aku sedang ceburi selain mempelajari benda-benda baru.

Development, bagi aku sangat-sangat asing bagi aku kerana aku sebelum ini memang berkerja dalam industri pembuatan selama 6 tahun. So, untuk development nie aku kira masih mentah. Kalau orang-orang tua cakap masih merah. Banyak benda yang masih perlu aku terokai.

Kalau orang tanya, adakah masih berminat dalam industri Oil and Gas, tentu aku akan jawab aku masih berminat. Tapi buat masa sekarang ini, aku nak bina tapak kerjaya dalam development dulu kot. Itupun melainkan aku dapat offer dalam bidang lain  pulak. ahahhaha

Aku sebenarnya bangga ada rakan-rakan yang berkerja dalam industri ini sebab kalu aku lepak dengan kwan-kawan aku nie, seronok pulak dengar pasal weld head la, krismas tree la, zero flamable la, apa la.. Aku, blur-blur tapi syok ja dengar. hahahah.

So geng, bila nak ngeteh lagi? hahahha




No comments: